Online helpdesk

Speciaal voor opdrachtgevers van Mackrad.nl is er een online helpdesk en ticket-systeem. Een plek waar vragen, verzoeken en opdrachten kunnen worden ingediend en de status van zo’n verzoek kan worden ingezien, aangepast en bijgehouden.

Hoe werkt onze online helpdesk?

Bij elke update krijgt u, de opdrachtgever, een e-mail. Je hoeft dus niet de hele dag op de F5 knop te drukken om te zien of er wijzigingen zijn.

Samen tickets sluiten

Het sluiten van een ticket zal in samenspraak gaan. Er is niets zo vervelend als iemand een ticket sluit terwijl het naar uw idee nog niet is opgelost.

Noodgevallen

In geval van nood dient u te bellen, maar voor alle overige verzoeken kunt u gemakkelijk en snel een ticket aanmaken.

Interesse?

Laat u het beheer van uw website aan ons over; dan krijgt u van ons de gegevens die nodig zijn om in te loggen.

Neem bij interesse contact op.

Screenshot Mackrad.nl Helpdesk en ticket-systeem
Geef snel en anoniem jouw mening
Beoordeel dit artikel.
[Totaal: 1 Gemiddelde: 5]

Wij waarderen jouw mening! Neem vooral contact op als je suggesties en ideeën hebt en/of beoordeel anoniem onze blogartikelen en portolio-items met ‘sterren’.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Gerelateerde berichten
Vorig bericht
Maandelijkse rapportage
Volgend bericht
HTTPS. Veiliger dan niet..