Het werd tijd voor een nieuw helpdesk en ticket-systeem. In navolging van Hugo Boss, Honda, 3M, Sony Pictures, Unicef en Toshiba heeft ook Mackrad.nl gekozen voor ‘Freshdesk‘.
Voor onze opdrachtgevers met een onderhoudscontract zal er niet veel veranderen. Sterker nog; we gaan er allemaal op vooruit! Aan de achterkant zal er wel wat veranderen en daar plukken wij gelukkig allemaal de vruchten van.
Wat is een helpdesk en ticketsysteem?
Speciaal voor opdrachtgevers van Mackrad.nl is er een online helpdesk en ticket-systeem. Een plek waar vragen, verzoeken en opdrachten kunnen worden ingediend en de status van zo’n verzoek kan worden ingezien, aangepast en bijgehouden.
Wat is er verbeterd aan het helpdesk en ticket-systeem?
Je hoeft niet meer in te loggen om een ticket aan te maken. Opdrachtgevers hoeven alleen maar een e-mail te sturen naar helpdesk@mackrad.nl en er zal een ticket aangemaakt worden.
Je mag natuurlijk wel inloggen. Opdrachtgevers van Mackrad.nl krijgen inloggegevens toegestuurd. Na inloggen kan je een nieuwe ticket aanmaken en de status inzien van eerder gemaakte tickets.
Voor de helpdesk-medewerkers is er nu ook een APP beschikbaar. Hierdoor kunnen wij te allen tijde inkomende tickets in behandeling nemen en de status er van inzien en wijzigen.
Wat is er niet veranderd?
We houden de opdrachtgevers nog altijd per e-mail op de hoogte van de status van tickets.
Het sluiten van tickets zal nog altijd in samenspraak gaan. Niets is zo vervelend en irritant als een helpdeskmedewerker een ticket sluit terwijl je het daar niet mee eens bent. Nadat een ticket is gesloten krijg je daar een e-mailbericht van. Mocht je je dan toch nog bedenken hoef je alleen maar dat bericht via de mail te beantwoorden om de ticket weer te openen.
Voor vragen en bij interesse in een onderhoudscontract kun je altijd contact opnemen via de contactpagina.